city gross och omogna karlar.

Springer in lite snabbt på city gross för att köpa ett paket välling.. massvis med folk! En tjej ropar ut att det går bra i nästa kassa med. Jag går lungt dit. Framför mig i den andra kassan står det två män i 50-årsåldern med full kundvagn, varav den ena utan kundvagn kutar till nästa kassa så han hamnar precis framför mig. Snubben med den fulla kundvagnen kommer efter och kör i min arm. Mannen är så matcho så han slänger upp grejerna, varav en påse kyckling och en grädde flyger över kassabandet och hamnar på andra sidan. Den kan dom ha dom jävlarna när dom kommer hem och ska laga sin kyckling ;)
Hade dom inte varit som dom va så hade jag varit snäll och sagt till, och hade jag fått gå före med mitt vällingpaket hade hag tackat artigt.
Har jag storhandlat och det står nån stackare efter mig med ett mjölkpaket så klart som fan man låter dom gå före! Eller så gör jag..

Vad som stör mig ännu mer var att dom var vuxna karlar som betedde sig som max 16?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback