Sjukstuga is nästan over

Novalies magsjuka var ingen magsjuka. Det visade sig sen att hon bara druckit vatten och satt i halsen haha! Tom var dålig under natten men vi vet inte om det var magsjuka eller hans jävla magsår.. Men jag har behandlat det som det iaf! Storstädat, spritat, klorinat och spritat lite till!
Huset är helt kliniskt rent! Känns ju lustigt om det var magsjuka med tanke på att ingen annan blev sjuk?! Eller så är jag bara en jävel på att sanera ;) Wiggos snorande håller fortfarande på men det börjar bli bättre!
Lilleman börjar bli stor för övrigt.. Det dröjer nog inte länge innan han kryper har jag en känsla av! Han är även expert på att somna lite lustigt.

Dom senaste nätterna har varit lite konstiga, men imorgon ska jag få ordning på dygnsrytmen och sova normalt :) igår kväll somnade jag och Novalie på Wiggos täcke på golvet framför mammas pojkar!

Man kan väl leka tillsammans även om det skiljer 3 1/2 år? Mina fina vad jag älskar er <3


Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Godingarna! Vad det är jobbigt att det är så långt bort!:(

2013-05-09 @ 19:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback