Mina fina <3

Har haft sån jävla huvudvärk dom senaste dagarna men nu börjar det ordna upp sig som tur är :) fast jag är väldigt övertygad om att det är migrän jag har och inte bara vanlig jävla huvudvärk..
Har iaf känt mig piggare så igårkväll var jag och Therese ner på piren en sväng och sen tog vi en promenad i stan :) kvalitetstid med den bästa!

Jag har tänkt rätt mycket på sista tiden på vilka som verkligen står en nära på riktigt.. Vilka är det som man tycker om så mycket att livet skulle vändas upp och ner om dom inte fanns längre?
Många kommer och går genom ens liv, man lär känna klasskompisar, arbetskamrater och kompisars kompisar och man umgås under en begränsad period.
Sen har vi dom där underbara som man lärde känna för så många år sen som fortfarande finns kvar, det är dom som betyder <3 framförallt är det järngänget (Jezzie, Ellan och Therese) som har en speciell plats i mitt hjärta! Vi lärde känna varandra för 7-8 år sen och är fortfarande lika bra vänner och umgås väldigt ofta!

Ni finns där jämt och är som en andra familj för mig! Utan er vet jag inte hur mitt liv hade sett ut idag? Vi känner varandra nästan utan och innan och det är så himla skönt att veta att ni bara finns där. Det spelar ingen roll om vi bara sitter och glor in i en vägg, jag njuter av bara sällskapet..
Sen min älskade Lisa <3 åh vad jag saknar dig! Det är så det värker i hjärtat.. Jag vet att du finns där, men du är alldeles för långt borta :(

Jag älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback