Fredagskväll

Hade en supermysig kväll igår med Jezzie, Ellan och Carro :) först var vi hemma hos Jezzie och bara va och pratade och gjorde oss iordning och sen tog vi en promenad ner till piren och det var såååå varmt! På två sekunder blev det iskallt så vi bestämde oss för att traska upp till murphys. Väl där stötte vi på min gamla arbetskamrat Emma, och Towe och Tony :)
När klockan blev tillräckligt beställde vi pizza och tog med oss hem till Jezzie. Och för första gången på 4 år åkte jag buss! Jag åker ju inte buss annars, och särskilt inte en fredag! Än en gång påminns jag om min fobi för spyor.. Det var dom längsta 10 minuterna detta året!
Men det gick bra förutom att busschauffören körde som en jävla galning med så jag trodde jag skulle behöva dö.. Det gjorde ju inte precis saken bättre!

Nu är jag hemma igen och det blir en lugn dag och kväll :) Wiggo är förkyld och har lite feber.. Idag ställde han sig upp mot bordet helt själv för första gången!! Och dessutom kryper han bättre och bättre för varje dag!

https://cdn2.cdnme.se/1517422/6-3/pic_51973b06ddf2b3353682cc75.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Caroline

Denhär bilden såg jag ju fin ut på! messa den till mig please? :)
Bra kväll <3 Förutom att jag glömde mobilen då ;D

2013-05-19 @ 14:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback