Det senaste i Novalies garderob

Kväll igen! eller natt snarare, klockan är 23.43 och jag har precis krupit ner brevid mannen i mitt liv som snarkar så gardinerna gungar..
Dagen har spenderats med Lina och Leo, och ikväll har jag suttit lite vid symaskinen och gjort 3 par leggings till Novalie, som numera endast använder det, alla fina jeans och goa mjukisbrallor bara ligger och tar plats i garderoben, alldeles övergivna..
När jag blev färdig med leggingsen tappade jag upp ett varmt och gott bad med badsalt :) låg där och uggla en stund, gjorde en hårinpackning, ansiktsmask och rakade benen!
Ni som har barn fattar, det här är riktig jävla lyx! Att bara få ligga i badet i lugn och ro utan att nån ropar eller hänger över kanten halvvägs ner i badkaret..
Nu ni kompisar ska jag sova som Törnrosa inatt! :D imorgon blir det lugna gatan vad jag vet än så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback