Melodifestival och sleepover

Lördagkväll blev det till slut! Jag som avskyr melodifestivalen offrar mig ikväll, det är ju trots allt final! Och Novalie avgudar bananen..
Vi har tänt ljus och poppat popcorn och gjort saft. Pappan har knäckt en öl och smaskar chilinötter :)
En helt okej kväll med andra ord!

Känns bra att ha lillskruttan hemma igen <3 hon har varit borta sen i torsdags vid 13-tiden då hon åkte till Bella och hade pyjamasparty! Vi åkte dit igår på dan och skulle hämta henne, men hon blev kvar en natt till.. Idag på förmiddagen hämtade jag henne och skjutsade henne direkt till helgens kalas, Theas var det idag!
När hon kom hem tvärslocknade hon i vår säng framför Beemovie <3
Så jag blir inte förvånad om hon orkar se hela melodifestivalen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback