Glad påsk!

Nu är vi hemma igen! På både gott och ont.. Jag saknar mamma och Lisa :( 
Men samtidigt så är det jätteskönt och vara hemma och igår fick jag träffa mina andra två pinglor Therese och Ellan <3
När vi kom hem igår så åkte vi och handlade lite (med resten av stan) och sen åkte jag iväg till Ellan där det var lite party, barnen myste med pappa som dom inte träffat på fem dagar..
Väl på stan så tog jag mig en cider så det blev att jag sov hos Therese. Heeeeeela natten fick jag sova :D inte behövde jag gå upp en enda gång! Det var länge sen man fick sova så bra känns det som :) Så idag är jag utvilad! Och tur är väl det för om en stund ska vi åka upp till Toms föräldrar och äta påskmat..
 
Nu ska jag försöka få lite ordning här hemma innan vi ska sticka, det ser ut som kaos och kalabalik! Hur övervåningen ser ut vill jag inte ens tänka på, Novalie har grannen på besök. 
Dessa två tjejer har varit så osams och inte velat leka alls, men helt plötsligt plingade dom på och dom ville leka här?! Vad hände kände jag haha..
Jättekul om dom kan komma överens :)
 
Glad påsk säger Wiggo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback