Bilolyckan

Ja det var ju inte riktigt vad jag förväntade mig när jag åkte hemifrån idag..
Jag skulle till Ellan ikväll och umgås med henne, Jezzie och Therese. Jag åkte strax efter halv sex och som vanligt när jag sitter själv i bilren så lyssnar jag på lite musik och filurar. 
När jag kommer till Hedenstorpsrondellen ser jag en bil komma från fel håll i rondellen, kör över en refug och kör ner en vägskylt. Bilen fortsätter sedan bort mot kanten och kör med framänden upp på räcket och voltar sen ner i diket. 
Allt det här hände precis framför mina ögon och jag kan inte riktigt släppa det. 
När jag tänker på det ser jag i slowmotion hur bilen läger sig på sidan och sen tippar över.
Damen i bilen hade som tur var säkerhetsbälte på sig, vilket gjorde att hon hängde upp och ner i bilen. 
Förutom att hon självklart var chockad så verkade hon inte ha några större skador..
Jag satt med henne en stund och höll henne i handen och pratade med henne <3 jag kan ju bara gå tillbaka till bussolyckan för att förstå hennes rädsla och panik.
 
Jag kan säga att jag är glad att jag inte hade barnen i bilen, särskilt Novalie som är så observant nu när hon åker framåt..
Jag tänker på henne ikväll och hoppas att allt gick bra!
 
Bil voltade i rondell - en person förd till sjukhus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback