Sigges

Vilken bra helg jag haft! Trots halvrisiga barn så blev det bra ändå. Fredagen var lugn och det blev lite snacks framför tvn, med en Novalie med feber :( Tom var iväg med en kompis. I lördags blev det andra bullar! Eftersom Tom var iväg i fredags så fick jag hitta på nått i lördags. Åkte till Ellan på kvällen på lite förfest, och vid 22-tiden bar det av ner mot Sigges Loge för lite dans, Top Cats spelade. Måste erkänna att jag blev besviken! Dom spelade inte mer än 45 minuter..02.30 rullade Cadillacen hemåt med ett lite småberusat sällskap! Trevligt hade jag det! Sällskapet gör ju allt :Dklockan var nog närmare 05 när jag slog igen mina små blå så igår blev det inte mycket action vill jag lova! Nu taggar vi midsommarafton! Taggad! Top CatsPå väg hem, solen sken när jag kom i säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback