life goes on.

Här duggar inte blogginläggen tätt precis, och jag förstår inte att jag fortfarande har några som är inne och kollar flera gånger om dan? Ni är trogna ni :)

Ja det finns liksom inte så mycket att säga nu mer än att allt är något slags organiserat kaos.
Jag har några viktiga personer i mitt liv som jag hämtar kraft och energi hos, som får mig att må bra :)
Jag vet inte vilka ni är som läser eller vilka jag känner, men för er som inte känner mig kan jag passa på att berätta att jag har hittat en trygg punkt i mitt liv, han heter Fredrik och är en sån underbar människa.

Men vänta lite nu tänker ni, är du knäpp du har precis separerat?! Jo det stämmer det! Men jag ser ingen anledning att gå och vänta på att tiden ska gå för att det ska se bra ut bara för att det är "så man gör".
Tycker man om någon får man ta chansen för den kanske aldrig kommer igen..




Kommentarer
Postat av: Trollpöket

Det tycker jag du ger alldeles rätt i. Varför ska man strunta i den chansen?
Önskar er all lycka och jag saknar dig och barnen så det gör ont i mig..

Love, trollpöket

2013-07-20 @ 01:04:21
Postat av: Claudia

Jag är en läsare :p
Tycker du gör helt rätt!!
"Man kan göra rätt på olika sätt"
Lycka till me allt... :D

2013-07-20 @ 01:15:12
Postat av: Fiia

Tycker du gör rätt :)
Jag har gjort samma sak lämnade dock mitt ex den 20 Juli 2011 träffade min man pappan till min dotter 27 Juli 2011 och den dagen va det vi för evigt :)
Varför vänta med kärleken om det känns rätt då kan man ju gå miste om det bästa :)

2013-07-22 @ 00:36:11
URL: http://Melinasmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback