Wiggos mage..

.. är liksom sin storasysters ett mysterium!

Strax efter nyår blev han jättedålig i magen lilleman, han kräktes mer än vanligt och gick från att bajsa varannan-var tredje dag till att bajsa 5 jättelösa varje dag. Första tanken var ju givetvis magsjuka, men ingen annan blev sjuk och det gick liksom aldrig över.
Han är fortfarande dålig i magen och det påminner läskigt mycket om Novalies gröna, slemmiga glutenbajs :/
Men jag undrar om dom verkligen kan få det så tidigt? Jag funderar även på om det kan vara mjölkproteinsallergi eftersom jag delammar och ersättningen är baserad på komjölk..
Han verkar inte ha ont, men är lite smågnällig, och när han får mat så äter han, också kräks han..

Imorgon ska vi till BVC för vaccination och jag tänkte ta upp det med henne.
Det känns ju att något inte är riktigt som det ska med lilla herrn :/ för såhär ska det ju inte va.. Hade bajset sett normalt ut så hade jag nog inte reagerat så värst mycket, men det är verkligen inte det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback