Syateljé á la blåmesgatan

Nu ni mina vänner har jag planer på att komma igång och sy lite! Jag blev lite taggad när det jag sydde till Wiggos rum blev så bra.
Jag ska inte hitta på några avancerade saker, men lite dregglisar till Wiggo och en varsin mössa till barnen har jag tänkt mig :) ja vi får väl se hur bra det blir, men det är värt ett försök iaf! Jag har beställt lite fina tyger idag och jag hoppas inte dom tar evigheter på sig att anlända till mig! 
 
Nu ska jag sy en testdregglis med lite tyg jag fick av Sara :) 

Kommentarer
Postat av: Satu//Me and My 5 Baby Dolls

Hej!
Ja, jag läste det här hos dig att du provade te, jag tänkte fråga dig vad det var, men nu vet jag, tack! =) Hur många månader har Wiggo blivit nu? Han är jätte lik Novalie!

2013-01-29 @ 13:18:29
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback