Sömnlös på kråkeryd

Jaha, då ligger jag här klarvaken igen..
Alla andra sover ju givetvis sen flera timmar tillbaka och jag vill med sova, men att det ska vara så förbaskat svårt?
Jag vet ju att det är för att jag sover alldeles för länge på morgonen (förmiddagen) men somnar man så sent så är det ju så lockande att sova så länge man kan! Och nu är det ju tyvärr så att jag har väldigt förmiddagströtta barn så Wiggo sover och Novalie sitter gärna och myser framför barnprogrammen.. Hon är smart den lilla damen för hon vet att om hon väcker mig så är det sluttittat på tv, så det skiter hon ju i!

På tisdag är det dags för dagis igen så då måste jag upp! Sen ska jag bara undvika att somna igen när jag lämnat henne, så kanske jag får någon slags dygnsrytm igen :)

Vi har även passat Sigge i helgen, grannens kanin. Världens mysigaste <3
Min kära vän Jezzie hade andra åsikter om vad han såg ut som, jag trodde för en stund att jag skulle dö lite grann..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback