Op3b

Jag halkade in på en gammal väns blogg idag och det fick mig att börja tänka tillbaka lite över hur livet såg ut för några år sen och hur det ser ut idag, nu tänker jag framförallt på gymnasietiden..
Det var en ganska jobbig period i mitt liv, men utan tvekan även den bästa! Så mycket underbara vänner jag hade på den tiden (och en del finns fortfarande kvar), vi kunde skratta över sinnessjuka saker, vi var totalt knäppa, vi grät allt eftersom förhållanden gick itu och vi var helt enkelt på topp! 
Sen hände det någonting, studenten 2008. Vi splittrades.
Alla gick skilda vägar och vår lilla bubbla bröts. Det var ju nu allvaret började när man skulle börja jobba och starta ett eget liv. En del valde att börja plugga, en del flyttade till andra städer, några hittade kärleken i ens liv och vissa vet jag ingenting om.
Vi stog där den 13e juni 2008 och lovade att hålla kontakten! Vissa träffade man lite då och då den första tiden, men efter ett tag dog öven det ut och den enda kontakten har man nu på facebook, om ens det..
 
Jag har såå mycket bilder på datorn från den här tiden och ibland tittar jag på dom och blir jag alldeles varm i hjärtat <3 
En annan del av mig blir ledsen, jag saknar dessa människor i mitt liv! Ni gjorde mig glad och trots att det gått snart 5 år så känns det som det var igår vi hängde i sofforna i A-huset, som vi lekte med hjärnor på Cajs-Maries lektion och lärde oss Soduko med Pe.. Och vem glömmer någonsin Ingrids gröna ögonskugga? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En underbar klass <3 alla var så olika, men alla passade in.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback