Bvc

Dagens bvcbesök gick väl sådär idag..
Hon trodde hans mage kunde ha med en förkylning att göra, tydligen så kan det va så att det bara visar sig med en kass mage ibland..
Jag trodde för ert ögonblick idag att det faktiskt började ge med sig med enbart en sån blöja under hela dan. Men tji fick jag! Strax innan läggdags var det dags igen..

Och inte nog med det, han hade gått upp dåligt i vikt med :/ 200g på en hel månad.. Inte konstigt egentligen med tanke på hur mycket som kommer ut!
Usch det börjar bli skrämmande likt Novalies bebisbekymmer!

Hur som, mer mat ska han ha! Där kommer nästa bekymmer, det finns inte så mycket i mitt mjölkskafferi.
Så han ska amma så mycket som möjligt, få ersättning därefter osv.
Har det inte blivit bättre tills nästa vecka så blir det remiss till barnmottagningen!
Jag ger mig fan inte innan dom tagit ett glutentest, så det så! Om dom så ska behöva bära ut mig när dom vill gå hem!!
Varför kan inte mina barn bara få bajsa normalt?

Han fick sina sprutor idag med förresten..


Kommentarer
Postat av: Sarah

Sådär var Hayleys mage konstant och det är inte fören nu den börjar bli okej, men 5 bajsblöjor om dagen i två års tid med grön/gul sörja som aldrig är fast!

2013-01-16 @ 23:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback