Kalas

Det känns som om allt handlar om kalas just nu! Hon verkar vara en ganska populär liten flicka för hon blir bjuden på kalas lite när som..
Denna månaden har vi två kalas som hon är bjuden på, varav ett prinsesskalas! Så först och främst ska det införskaffas två paket, och som toppen på isberget så måste ju lilla fröken ha en prinsessklänning..

Hon har dessutom börjat hota med att man inte får komma på hennes kalas om hon tycker att man är dum. Pedagogisk som jag är efter att ha hört detta 30 gånger på en dag så svarar jag att hon inte får komma på mitt kalas heller.. I början förklarade jag lugnt och metodiskt att det inte är snällt att säga så för man kan bli ledsen, men va fan man ger ju upp till slut! Jag har även påpekat att om jag inte får komma på hennes kalas så lär det inte bli nått eftersom jag fixar allt sånt.

Men det struntar jag i, pappa kan köpa paket till mig istället har varit hennes svar..
Hon har redan bestämt vilka som ska komma (på kalaset i juni) vad hon vill ha i paketen och vad hon ska ha för tårta. Det roliga är att hon inte ens gillar tårta!
Jag ska ordna ett fint kalas åt henne :)
Om jag får komma vill säga..

Min lilla fina <3 snart 4 år..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback