Den förbannade tvättstugan!

Vad förbannad jag blir! Det var kaos i tvättstugan sist jag skulle tvätta för att jag och en annan tjej hade nyckel till samma tvättcylinder! Efter ett samtal till bygginvest så sas det att vaktmästaren skulle komma med en ny cylinder på onsdagen eller torsdagen.. när jag fortfarande inte hade fått nån ringde jag till bygginvest och bad om att få hämta en för jag var tvungen att tvätta med tre barn! Så jag åkte ner och hämtade en och bokade första lediga tvätttid som var idag. Ställer klockan på 07 och går ner i tvättstugan för att se att när vaktmästaren kom med den nya cylindern en vecka senare så har han tagit bort den jag vat ner och hämtade!!! Så nu har jag en sjuhelvetes massa tvätt, Novalie har inga rena trosor och nästa lediga tid är om 3 (!!!) dagar!
Fy fan för att bo i hyresrätt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback