Roadtrip!!

Ja hej och hå, sov som en gris inatt och som tippat totaldäckade jag i soffan igår! Men likförbannat vaknade jag svintrött och med huvudvärk imorse! Fantastiskt.. Jag fyllde 24 i torsdags men kände mig som 74 när jag klev upp.
Jag tror det snart är dags att ringa vårdcentralen om min huvudvärk! 5 av 7 mornar vaknar jag med skiten, tar en Alvedon eller två och sen är den borta?!
Idag kom den dessvärre tillbaka igen på eftermiddagen..
Idag har jag varit på möte, Wiggo har varit på BVC och fått sprutor och Novalie på dagis. Nu är det väl i stort sett bara invänta feber på lillemannen..

Till kvällsingen kom Ellan och Jezzie och vi bakade cupcakes och gjorde naglarna :) alltid lika trevligt!
Vi pratade lite om att sticka iväg nånstans i sommar på en liten minisemester och hitta på nått och det vore faktiskt riktigt kul! Therese ska med också, men det vet hon inte om än ;)
Jag är sjukt sugen på Tropical Island i Tyskland! Ett semesterparadis inomhus med strand, vattenfall och pooler inomhus! Inte behöver vi till andra sidan jorden för att dricka drinkar på stranden! Roadtripp till Tyskland räcker :D

Dumma huvudvärk som fick mig att däcka 2 timmar på soffan, nu är jag för pigg för att somna.. Lite tända ljus och tv kanske får mig på sovahumör?!
Nu är det inte många dagar kvar tills jag åker upp till Dalarna och för träffa min Lisa <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra svahn

Jag vill också följa med på roadtrip :(

2013-04-09 @ 02:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback