Huvudvärk/feber

Febern kom som ett brev på posten, ganska väntat.. Den har inte varit jättehög men tillräckligt för att man ska bli lite kinkig :/
Jag har som vanligt haft ont i huvudet, i två omgångar idag med.. Det är så frustrerande och tar så mycket energi!
Vi sov ikapp på dan jag och Wiggo medan Novalie var på dagis!
Jag tog mig iaf i kragen och ringde till vårdcentralen och hon trodde att det var en spänning som orsakar det. Inte helt omöjligt med tanke på hur STENhårda mina axlar är!
Hon trodde även det kunde hänga ihop med att jag fortfarande har ont i ryggen efter graviditeten eftersom man spänner sig lite extra om man har ont..
Imorgon blir det till Apoteket och köpa tigerbalsam och plocka ut mina 665mg alvedon!

Sådär måttligt pigg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback