Apr. 16, 2013

Ja jösses, idag har det minsann varit full rulle heeeela dan! Vi började med en promenad till dagis och när jag lämnat Novalie traskade jag upp till Camilla en sväng. På väg till henne tyckte jag att jag skulle vara smart och ta en omväg, det gör jag aldrig om vill jag lova! Upp för en jävla gräsbacke med vagn och hela köret! Jepp, jag trodde att jag skulle dö!!

Sen följde ju Ellie med Novalie hem från dagis då :) först var dom inne och lekte och efter lite mellanmål (picknick på altanen) så gick vi ut och lekte i lekplatsen. Sen blev jag kvar på bänken med dom andra 4 Svenssonmammorna tills Tom kom hem och då stack vi upp till Mullsjö och sen till Gustav Adolf för att hämta min gamla moped i fd. grannens ladugård..
Klockan var nästan 7 innan vi var hemma så då var det bara äta kvällsmat, stoppa kidsen i badet och sen i säng!
Kvällen har jag spenderat med att vika tvätt, också ganska kul..
Nu ska jag minsann ta en dusch och sen slänga mig i soffan och glo på mot alla odds och äta upp den där lilla chokladbiten som jag hade glömt att jag gömt längst in i skåpet! :D

Imorgon blir det packa, för om 3 (!!!) dar åker jag upp till Lisa!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback