Stefan Liv

Komiskt att han hette Liv.

Nej nu ska jag inte vara sån.. Idag är det ett år sen han dog och ja det är tråkigt men det är en aning tjatigt när man inte dyrkade denna killen. Klart det är tråkigt att han dött, det är väl alltid tråkigt när någon dör men lite överdrift kan jag tycka.

Skulle jag dö tror ni hela stan hade samlats för mig skull också och hållt minneshögtid och tjofräs. Knappast?!
Folk skulle inte ens lägga märke till dödsannonsen i Jp. Men det är väl för att man är en helt vanlig människa och inte har några magiska hockeykrafter och tjänar multum med pengar..

Var bara tvungen att avreagera mig lite! Jag vill ha skogaholmslimpa med leverpastej..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Instämmer det du skriver utom smörgåsen på slutet hihi!!

2012-09-08 @ 01:52:48
URL: http://theicewomen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback