Oj vilken eftermiddag..

Satte mig precis i soffan. Nu njuter jag av lugnet och tystnaden som råder i huset efter att lilla fröken lagt sig.
Vi har haft en eftermiddag som varit sådär lagom rolig.. Novalie hade inte vilat något under dagen så det började väl i stort sett så fort vi klev innanför dörren här hemma.
Gap, skrik, gnäll och trots. 5 timmar har vi i stort sett haft det så, med undantag dom 25 minuter på ICA och dom 45 hon var ute och lekte.

Vanligtvis lägger hon sig en stund på soffan och tar det lugnt om hon inte sovit på dagis, men idag blev det inte så och det märks såväl..

Idag är en sån dag som jag känner mig som världens sämsta mamma! Största anledningen är väl att jag själv är trött, sliten och tung och inte orkar hantera situationerna på ett bra sätt..
Hoppas morgondagen blir bättre för varken hon eller jag mår bra av detta, min lilla knashöna vad jag älskar dig <3

Dessutom saknar jag min mamma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback