Myslördag

Så var lördagens dans avklarad!
Novalie vaknade vid sextiden imorse, men som tur är så är det fortfarande kolsvart ute vid den tiden på morgonen så jag sa lite trött i nattmössan att det är fortfarande natt, gå och lägg dig igen. Så sov hon nästan 2 timmar till :D awesome!!

Det blir en lugn lördag här hemma idag, inte ett smack är planerat och regnet bara öser ner! Jag tänker inte gå ut nått mer idag så det så!
Tom har jag skickat till stan för att handla svampsalva på Apoteket, det är ju helt igenbommat en dag som denna ute på vischan.
Usch det är så sinnessjukt tröttsamt!
Barnmorskans kommentar: du är för renlig. Köp salva på Apoteket och sluta tvätta dig.
Jo man tackar! Lösningen på detta är helt enkelt kladdiga salvtrosor med fisklukt! På måndag ringer jag min vårdcentral istället..

Har hunnit hänga en maskin tvätt med, resultatet av Toms storpack med nya strumpor går att se på golvet..
Nu hoppar jag i jumpsuiten och tar med Novalie upp i sängen och myser och ser på barnprogram :)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Köp en underlivstvål! Det använder jag och inga problem :)

2012-09-30 @ 03:12:52
URL: http://nittonarochblivandefru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback