Jag blir tokig!!

Om jag bara hade haft råd så hade jag anlitat en barnflicka dom 2 första timmarna på morgonen! Tänk så mycket trevligare resten av dagen skulle bli utan alla dessa bråk och trots..
Idag har hon inte varit rolig, varit allmänt arg och förbannad och ingenting har dugit.

Nu är det ju som TUR är inte då här varje morgon för det händer att hon är jättego med och kryper upp och myser och vill kramas. Tyvärr föredrar hon att väcka sin mor med att stå 2 cm från fejset och skrika!

Jag är trött.. Bebis har hållt mig vaken och karatesparkat på mina revben!


Kommentarer
Postat av: Beatrice, mamma till Devin och Lili.

Haha, man hör att det är en tjej du har där hemma, deras humör brukar vara snäppet värre än pojkarnas faktiskt ;)

2012-09-09 @ 09:16:26
URL: http://beabus87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback