Hade en sån sjuk dröm inatt

Som under graviditeten med Novalie så drömmer jag mycket skumt på nätterna och kommer till och med ihåg dom på morgonen.
Inatt drömde jag att jag var i ett höghus med massa skumma människor. Man sprättade upp min mage och tittade in till bebisen som såg ut som en liten människa med ufoinslag. Efter ett tag plockade dom ut den och i änden på navelsträngen hängde en stor klump stor som en knytnäve?! Bebisen kunde inte andas så dom stoppade tillbaka den. 
Kejsarsnittsrädsla eller bara en sjuk dröm? 
 
Vaknade av att bebis bökade imorse och kände mig genast lugnare :) idag ska jag skriva ihop förlossningsbrevet tänkte jag så är det klart iaf! Är sugen på att göra något idag för jag börjar känna mig lite rastlös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback