Finally!

ÄNTLIGEN är det kväll igen!! Gud som jag har längtat! :D det har gått i ett hela dagen och jag har känt mig lite sådär allmänt bitter och tråkig och trött på mig själv.
Antar att det främst hänger ihop med att jag inte sover ordentligt på nätterna och en smula hormoner kanske. Inatt vaknade jag och var genomsvett flera gånger, jag skojar inte, det kändes som jag låg på stranden i karibien under högsäsong! Jag öppnade altandörren på glänt en stund, men då hade jag varenda fluga och mygga i Habo på besök istället och det är inte helenkelt att sova när dom använder en som rena rama Arlanda..
 
På fredag blir det ett extrabesök hos farbror doktorn för ett extra ctg pga bebis vikt. På måndag är det tillbaka IGEN till sjukhuset, men då för Novalies del. En uppföljning av hennes gluten är inplanerad på barn- och ungdomsmedicin. Fan vad trött jag är på sjukhuset..
 
Dags att titta på tragiska bönder på fyran! Ska smyga fram chokladen jag gömt i handduksskåpet..
Egentligen hade jag väl inget att skriva :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback