End of myslördag

Jäklar så gott jag somnade i eftermiddags! Sov som en liten gris tills Tom kom hem från stan och vaknade av att jag hörde Novalie berätta för Tom att mamma sover där uppe, haha :P
Ingen aning om hur länge hon hade varit vaken, eller hur länge jag sovit eller om hon sovit överhuvudtaget!

Lite senare ville hon leka med Julia som bor här på gården och hon traskade iväg och plingade på. Sen såg vi inte henne på några timmar! Vi bestämde oss för att åka bort och handla och gick upp och skulle hämta henne, men det slutade med att hon blev kvar där och lekte under tiden vi handla. Känns så skönt att hon hittat nån hon gillar lite extra, och som faktiskt gillar att leka med henne med :) sen har denna lilla flicka underbara päron med!

På kvällskvisten fick vi lite fikabesök av Kristian och Madeleine och barnen :) och titta vilken käck liten inflyttningspresent vi fick! En kylskåpsblomma!! Tyckte den var heltuff och den klär sig fint på vårt tomma kylskåp! Tack! <3
När dom sen åkt så skulle det badas, och Novalie var skittrött redan innan men efter badet ville hon ha inbakade flätor så okej då! Problemet var bara att jag blev så irriterad över att hon lutade huvudet hela tiden, ända tills Tom sa att hon sover :P så under tiden jag fläta så sov hon!! Lilla skruttan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback