En dag med fullt upp

Idag hade vi en sån underbar morgon som man önskar att man hade varje morgon! Novalie var jättemysig och kröp upp och mös och sen tittade hon på tv medan jag halvslumrade på soffan och försökte vakna till liv. Sen klädde hon på sig sina kläder jag lade fram igår och tog en yoghurt i kylen. 
 
Efter att hon var lämnad på dagis åkte jag hem och vilade en stund innan det bar av på kontroll igen. Idag skulle det göras flöde, och allt såg jättebra ut! Nu är jag nyfiken på vad tillväxtultraljudet visar om 2 veckor..
 
När vi kom hem efter dagis blev det som sagt muffinsbakning och sen gick fisen ut och lekte tills det var dags att komma in vid 19.00. En jättebra eftermiddag också utan gnäll, tjat och bråk! Tänk att det är så olika från dag till dag..
Jag har även anmält henne till Junior Dance på Sportlife på lördagar :) så 10 lördagar framöver ska det dansas och göras av med överskottsenergi!! Tror detta kommer bli väldigt uppskattat! Plus att hon får en stund att komma iväg själv med mig eller Toms sen när bebisen föds så det inte bara blir sitta hemma med mamma, pappa och bebisen..
 
Det kommer bli awesome det här :)
Gud vad klockan blev mycket, dags att stoppa nybadad och nyflätad fisalisa i säng! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback