Den mystiska fotografen

Dagen började med några timmar på soffan, som vanligt när jag lämnat Novalie på dagis. Men idag kunde jag inte sova som jag brukar, jag kunde inte ens slappna av utan kände mig rastlös och uttråkad..
Som tur var råkade jag skriva det på ansiktsboken och Sarah räddade min dag! Började med en lunch från stationshuset och sen gick vi och hämtade Hayley och åkte hem till oss och hämtade vår vagn och promenerade bort och hämtade Novalie (som jag nu fått ångra, det känns i framförallt ryggen).

Sen blev det lite lek och bus här hemma innan vi käkade middag á la Svensson, båda barnen glufsade i sig en varsin portion med köttbullar och makaroner :)

Kvällen avslutades med bad och luggklippning! Det var verkligen dags, Novalie såg ju knappt ut bakom den kaluffsen.. Hittade även lite mystiska bilder på telefonen, gissa fotografen ;)
Först en bild på flickorna på väg hem från dagis.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback