Höstmys med tända ljus

Är det höst eller är det höst? Klockan är sju och det är kolsvart ute!
Men fördelen med höstvädret är att det blir så himla mysigt inne med tända ljus!
Jag är lite inne i en sån där "boaperiod" som man kan va i precis innan man får barn men idag har jag fått rejäla problem! Jag känner en fruktansvärd saknad efter 2 orkidéer :( det känns tomt och naket i ett av fönstrena i vardagsrummet..

För övrigt har dagen varit okej! Bara väntar och väntar.. Fick ett mysigt samtal av en jobbarkompis idag, skönt att veta att man inte är helt bortglömd iaf! :) det är såna små saker som gör så mycket!
Nu ska jag ringa mamma och snacka lite skit! Saknar henne <3

Blev mysigt med tända ljus på hallbyrån:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback