Multitasking

Nu har jag fått problem.. Jag är en jävel på detta med multitasking, det vill säga göra fler saker på samma gång. Det är inga problem att laga mat, hänga tvätt, dammsuga och roa treåring och bebis på samma gång. Och varför inte slänga upp ett blogginlägg samtidigt? Skitenkelt!

Det enda jag inte kan göra samtidigt är att amma! På den fronten är jag låst till min lilla amningshörna i soffan.
Två saker kan jag göra, se på tv och hänga på fejjan. Det är en aning frustrerande må jag säga! Jag är inte den som sitter still längre stunder i sträck, och absolut inte nu när det är det enda jag gjort sen graviditetsvecka typ 22-23!

Jag måste nog uppfinna något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback