Morgonstund

Så var det morgon igen! Vi sov alldeles för gott när klockan ringde så allt blev jättekonstigt idag.. Wiggo han fick åka till dagis i pyjamas, tur det är höst och att han har overallen över!

Det är med en liten tår i ögat jag sa hej då idag.. En av Novalies fröknar går nämligen i pension,och det är en av dom på hennes avdelning jag har tyckt var mysigast och jag vet att Novalie älskar henne!
Jag fick också träffa den nya tjejen som kommer jobba för henne och hon verkar faktiskt jättemysig! Hon visste att det var Novalie som var gluten och hon berättade att hon också är det, så nu är det inte bara hon som äter glutenfri mat på avdelningen, nu kommer hon ha någon att dela med :) kanske att hon inte känner sig lika "utstött" då.

Det blir nog suveränt det här :)
Idag väntar vi på postbilen, förhoppningsvis har han med sig ett paket med tröjor så vi kan ta bilder till julkorten snart!

Inte syns det att han har pyjamas :D
Nu blir det på med kläder och off to BVC!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback