Delvärnska baddagen

Har man småbarn vänjer man sig vid det mesta.. Kiss, bajs, kräk och snor är inga konstigheter man är helt enkelt van!

Idag är det torsdag - baddag för minifolket här hemma. Novalie fick börja eftersom det tar längst tid för henne, så när hon var smord och håret var flätat så var det Wiggos tur.

Medan jag ligger på knä vid badkaret och badar Wiggo så flyttar jag foten och lägger den i nått blött, tänkte inte mer på det förrän jag insåg att det var alldeles för långt från badkaret och väldigt nära toaletten.
Novalie hade varit på toaletten, och kissat utanför!!! Hon särar för mycket på benen så strålen missar toaletten! Och då är hon tjej..
Så ja, jag lade foten i en kisspöl, och en stund senare lägger Wiggo en brakfis i fäjset på mig!

Så här sitter jag fortfarande, nästan en timme senare med bara en strumpa. Jag har liksom bara inte orkat ta av den andra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback