Usch vad helgen går

Nu var det söndag igen, varför går helgen så fort? Mamma och Åke har precis åkt hem och det blev helt plötsligt så tomt :( imorgon är det vanlig dag igen, men om ungefär en månad har jag och Novalie semester och då ska vi åka upp och hälsa på! Längtar redan :)
Denna veckan rullar nog på som vanligt, förutom att vi ska på ultraljud på onsdag, det ser jag fram emot!

På tisdag är det även utvecklingssamtal på dagis och det är väl kanske inte lika spännande men jag hoppas på goda nyheter att lilla frökens humör har ändrats lite nu när hon får äta på dagis igen.. Jag kan känna att det var när hon var tvungen att komma senare och inte fick äta lunch som "problemen" började med hennes humörsvängningar..

Nu ska jag försöka få lite ordning inne och plocka undan och städa så slipper man tänka på det i veckan iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback