Min LILLA tjej

För någon vecka sen fick lilla Olga-Märta blåsor på tungan och vi såg det som en ypperligt bra idé att sluta med nappen!
Dom första dagarna var en aning hysteriska men nu är hon själv med på noterna :) tanken har varit att vi ska lämna tuttarna till tomten på tomteland i Mora i sommar och så bra som det går nu verkar det helt möjligt!

Inte nog med att det märks att hon mognat på den fronten, hon har även börjat lägga sig själv. Hon säger godnatt och vi pussas och kramas och sen traskar hon upp för trappan och lägger sig, min stora tjej <3
När hon är helt nappfri ska vi se till att det blir helt blöjfritt på natten med!

Lägger in en bild på liten sötnos som kikade upp på mig idag!

Ta kort på mig när jag cyklar mamma!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad duktig hon är, din lilla Novalie! :) När jag får barn får du coacha mig ;)

2012-05-20 @ 13:51:52
URL: http://haljestigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback