Aj aj aj

Idag har jag en dålig dag.. Somnade redan 20.00 igår i soffan för jag var helt slut! Och mycket riktigt som jag gissade så skulle inte dagen bli bättre :/ usch är rädd för vart detta kommer sluta om det är som det är redan nu..
Alvedon på alvedon är det som gäller just nu, imorgon ska jag försöka få tag på barnmorskan, inte för att jag tror att hon kommer kunna göra nått åt det men iaf! Till råga på allt har jag dessutom fått nya kantareller som håller på att skördas!
Försöker hålla minen uppe men det är inte alltid lätt! Det är skönt med bloggen så man kan skriva av sig lite utan att folk motvilligt ska behöva höra på klageriet! Jag gillar inte att vara den som bara klagar..

Nu blir det soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback