Ring ring

Idag umgås jag och telefonen, sådär måttligt roligt.. Särskilt när man har en trött och arg dotter hemma som gärna gapar lite extra så fort mamma lyfter luren. Nästan bud på att låsa in sig på toaletten för att få vara ifred..

Visningen igår gick bra, över förväntan och vi har redan fått första budet på huset! :) nu hoppas vi att fler är intresserade och lägger lite bud med så priset hoppar upp lite!
Flytten bär ju av den 1 augusti så jag har lite att göra. Idag har jag än så länge hunnit prata med tele2, boxer, telia, adressändring och ringt runt till olika städfirmor för att få en offert på flyttstädet som jag INTE tänker göra själv i det här gigantiska huset.

Skulle behöva åka och handla med, men det är inte alltför lockande med surpuppan som dessutom har målat med röd tuschpenna på hela kinden :/
Jaja, vi får se hur det blir med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback