Det är mycket såhär före jul.

Ja minst sagt är det mycket som händer!
Vi ska ju som sagt sälja huset och idag kom annonsen ut på internet. Måste säga att han som tog bilderna var jätteduktig och det ser jättefint ut! :) nästa söndag är det visning så då ska vi hålla oss undan.. Givetvis skickar jag hit en spion eller två för att kolla läget!
Med flytten som kommer ske i augusti så följer mycket annat. Det rensas och slängs och rensas och slängs!
Idag fick vi fantastisk hjälp av Kristian och Madeleine! Dom och Tom slet som djur med en av boarna medan jag satt på en stol och kolla på, ja ungefär så mycket till hjälp är jag nu :/ folk tror säkert bara jag är lat, men så är inte fallet vill jag lova!
Alvedon är min drog just nu..

Mitt uppe i alltihop ska skruttungen till och fylla år med! 3 år stora tjejen! :) hon är så stolt min tjej! Igår hade vi ett lätt kalas här hemma med dom närmaste och när Novalie hade däckat vid sjutiden dröjde det inte länge innan jag somnade på soffan..

Nu är det natten, eller ja tjugo över nio iaf, nu ska jag lägga mig och hoppas få sova en hel natt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback