Hungermorsan

Nu äntligen har jag intagit soffläge och ligger och tittar på nån kass film i brist på annat.. Är helt slut! Imorgon ska Tom och Novalie åka upp till min pappa en sväng och lämna lite grejer och då ska jag passa på att vila! Det märks verkligen att hon varit hemma mycket med mig för hon har blivit så fruktansvärt mammig, Tom får knappt göra någonting så det är bra om dom kommer iväg lite utan mig. Till kvällsmat har jag svept i mig en skål med jordgubbar, en med yoghurt och två mackor nu ska jag väl inte behöva vara hungrig innan jag somnar? Kände inatt klockan ett att jag var vrålhungrig :S orkar man gå upp då? Nä verkligen inte! Så jag somnade hungrig och vaknade hungrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback