Det var det jävligaste!

Efter nästan 2 veckor kommer jag in på bligg.se appen igen! Det var tamefan på tiden kan jag tycka! Packningen går framåt sakta men säkert, jag tar lite i taget, för att sen vila en timme eller två och sen ta lite till. Nu är det mest det tråkiga kvar som småskit i skåpen, köksgrejer, städprylar och sånt.. Ser fram emot att det snart är dags och att få göra iordning i nya huset och att ha allt lite närmare :) Igår gick jag för övrigt in i vecka 25! Det mesta bebis kommer behöva förutom blöjor och sånt finns. Nu saknar jag bara liggdelen till vagnen som jag kan hämta i augusti-september, häromdan köpte vi dessutom ett acta graco babyskydd i svart och turkost :) Nu blir det sängen! Är skittrött, har ont i ryggen och magen och vill bara gräva ner mig några dar.. Juste! Vi har tatuerar Novalie idag med!


Kommentarer
Postat av: Satu

Ååh, jag kommer fortfarande inte in på blogg.se appen!!!! Något irriterande! Jäklar va veckorna går fort, hoppas det känns så för mig med!!!
Kramar/Satu

2012-07-08 @ 22:46:28
URL: http://mybabydolls.blogg.se
Postat av: Nina

Det var sjukt irriterade när den inte fungerade!
Va kul med en nummer två! jag blir så sugen på å skaffa bebis när jag läser om andra som väntar barn :)

2012-07-13 @ 20:30:13
URL: http://happytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback