så var det dags.

Jepp, imorgon blir det premiär för tant Michelle på Friskis och Svettis :) jag startar lite lugnt med ett baspass på 45 minuter, det kan nog vara lite lagom för någon som blir andfådd av att lägga sig i soffan och för att knyta skorna.
Vad är målet med det här då? Först och främst för att komma igång och röra på mig, jag känner att det är dags att gå ner graviditetskilona (efter 2,5år), jag är så fruktansvärt trött på det här med kläder! Det finns aldrig något som passar om man inte går till tjockisavdelningarna och då får man lägga på typ 200 kronor för att det är mer tyg.. Sen skulle det såklart inte vara helt fel med lite kondition heller! Och framförallt, ha något att göra! Jag gör ju inget, förutom att jobba, sova, tvätta, laga mat och städa.
Nu har jag motivation! Så nu är det dags :) i sommar har dom ju utomhusjympa med och det kan jag tänka mig är rätt mysigt! Imorrn kör vi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback