Mellandagsrea och barbatänk

Idag var vi ner i Ludvika och kikade lite på rean och vi fick med oss lite lagom med kläder hem till kidsen :) till Novalie köpte jag en tröja med Bamse och ett par fodrade jeans. Sen fick hon även 2 par leggings och en kjol.
Till Wiggo köpte jag bara 2 bodies för han har ganska mycket kläder och han växer så fort.
Mormor köpte 2 ekologiska bodies till Wiggo och en kjol med katten Jansson till Novalie och den var riktigt söt!
Sen kom jag ju på att det snart är dags att plocka bort julgrejerna så nu kommer jag köra på svart/vitt i vardagsrummet och till det hittade jag 2 svarta filtar, 4 kuddöverdrag och en matta :) kommer bli fint! Nu längtar jag efter att få plocka undan julen!

Vi har även tänkt tanken att flytta in Wiggo i hans rum nu när han sover hela nätter och jag känner att det inte är helt klart där inne.. Det ska upp nya tyger till garderoberna, nya gardiner och sen vill jag ha en annan lampa!
Jag är ganska säker på att det får bli ett barbapaparum :) hittade så fina tyger idag i stan!
Sen har jag lite planer för Novalies rum med.. Men det får bli när jag börjat jobba lite igen. Är ganska sugen på att börja jobba lite på timmar, nån helg eller kväll eller så! Jag saknar det sociala lite :/


Kommentarer
Postat av: Satu//Me and My 5 Baby Dolls

Tusen tack för gratulationerna på min blogg, det värmer!! =)
Har ni haft en bra jul?
Kramar//Satu

2012-12-26 @ 22:56:57
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback