Kommande göromål

Morgon igen! Åh vad det är skönt dom morgnarna Novalie är ledig från dagis! Nu ligger vi i soffan med täcke och myser och tittar på space chimps :)
Jag har inga större planer för dagen, men däremot har jag tänkt vi fka ta in granen och pynta den. Också ska jag vika tvätten och börja planera vad vi ska ha med oss till mamma under jul.
Bara packandet är ju ett helt företag med två småbarn varav den ena spyr och den andra pissar ner sig!
Tom och jag får väl med oss lite underkläder och nån tröja typ, resten av bilen fyller barnens packning upp haha!

Sen ska det va vagn, pulka, babysitter och julklappar!! Tur vi har en Volvo man kan fylla ordentligt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback