Oj, sånt som händer

Idag har jag och Novalie varit till stan en sväng för att fixa gräsmattegödsel och en kofta.
Imorgon ska vi ju gå på bröllop och optimist som man är hade jag räknat med 25 grader varmt och strålande solsken.. Väderprognosen säger mulet och 15 grader varmt så tanken slog mig att jag och Novalie kommer behöva ha något på armarna fram på kvällningen! Så det var bara att veva igång Bettan imorse och ge sig in.


Kommer nöjt hem med 2 koftor och inser att vi glömt strumpbyxor till Novalie! Vi har en liten butik här i habo som heter familyhouse så jag begav mig dit, och hittade vad jag sökte! :)
Vita strumpbyxor för 10:- dom lär hon ju inte kunna använda fler gånger ändå om jag inte bleker dom i klorin!!
Till saken hör att jag hittade lite mer på rean! 1 tröja, 1 klänning och 1 fleece med den svindyra kattjäveln som Novalie älskar. 70:- plagget betalade jag! Även för fleecen!

Jag älskar att fynda! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback