Mår så dåligt över att se det..

Dom andra barnen är inte lika snälla längre mot min lilla tjej :( Novalie var visst bara nyhetens behag och rolig att leka med för att hon var ny på gården, nu drar dom andra tjejerna sig undan och Novalie berättar att hon inte får vara med och leka längre.
Det gör så ont i mig att se att det inte går att beskriva!
Dom första två veckorna gick allt jättebra och hon lekte med alla, nu vet jag inte vad som har hänt.

Sitter med en klump i halsen tårar i ögonen och undrar om vi verkligen tog rätt beslut?
Förhoppningsvis ger det väl med sig och hon hittar en kompis som vill leka med henne.. Problemet är nog att när tjejerna säger att hon inte får vara med så reagerar Novalie med att bli arg och då går dom andra in och hon blir ensam kvar :/


Det gör ju inte saken bättre att man är extra känslig nu heller, jag kan ju gråta för allt och bara tanken gör mig ledsen..


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh :( Vad tråkigt för henne! Men det blir nog bra snart ska du se :)

2012-08-21 @ 18:34:12
URL: http://haljestigs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback