Lekkompisar

Morgonen startade vid 8-tiden av en klarvaken Novalie och 10 minuter senare hade hon lyckats få upp både sin far och mor.. Vi är ju inte jättesnabba på morgonen skulle jag inte vilja påstå men det får nog bli ändring på det! 10.15 ringde det på dörren och utanför stod 3 småtjejer och ville leka. Novalie drullade då runt i trosor och strumpor :P men jösses vad snabb hon var att klä på sig! Det här är det bästa med alltihop, att se hur bra hon trivs och hur fort hon har fått kompisar som till och med kommer och ringer på :) mammas stora tjej! Nu ska jag ta mina svullna ankfötter och gå och lägga mig.. Det värker i dom så det känns som att dom snart ska trilla av! Och dessa ska jag orka gå på i 11 veckor till?! Ja vi får se det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback