Internationella orgasmdagen

Idag har varit en soffslappardag, så himla skönt att få ta det lite lugnt! Eller det var lugnt iaf tills Novalie kom hem från dagis.. Det märks att det tar på hennes krafter att vara tillbaka för odrägligare unge hade man fått leta efter idag! Hon tjurade, slogs och spottades mer eller mindre från att hon kom hem vid 15 tills hon lade sig vid 19. Såna dagar vill man bara lägga sig och dö en stund, men det är bara att ta tag i det och se glad ut :) har även kokat ihop en kalops på lite älgkött jag hade liggandes i frysen och rackarns så gott det blev! Jag gillar mat som mer eller mindre lagar sig självt..


Ellan har även upplyst mig med sina magnifika kunskaper om att det är internationella orgasmdagen idag, så bara att ni sätter igång och firar där hemma ;)


På fredag går jag in i vecka 30! Skönt, "bara" 10 veckor kvar att känna sig som en valross, vara trött och orkeslös och bara ha ont..


Kommentarer
Postat av: Johanna Wellersjö

Fasen oxå, jag har ju mens! :P

2012-08-09 @ 19:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback