Idag är en bra dag

Förutom att jag inte sovit ett skit inatt. Jag har varit inne och väckt Novalie en gång/timme ungefär. Hon trillade ordentligt i trappan sent igår kväll och slog sig lite här och var, så jag ville ha lite koll ifall hon hade fått en hjärnskakning. Som tur är mår hon bra idag och är sitt vanliga jag :)

Idag har hon lekt ute på gården med några kompisar. Jag har märkt att dom lite äldre barnen och pojkarna är lättare att komma överens med än flickorna i samma ålder!
Nu ska jag fixa lite picknick till barnen så kan dom fika lite ute på gräsmattan :)
Tom är på baksidan och fixar och donar och brottas med "gräsmattan".

Måste bara visa er den fulsöta tröjan Novalie fick innan i affären. Man skulle kasta några bollar och leta efter några skattkistor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback