Fredagkväll

På senaste tiden har jag varit så känslig, jag vet inte varför. Annars är jag ju alltid så glad!
Jag vet inte om mycket kan hänga ihop med att jag har varit sjuk så mycket och inte kunnat hitta på något, bara legat hemma och deppat.

Det är mycket känslor och tankar som går, men det spelar ingen roll hur mycket man tänker och grubblar för jag blir banne mig inte klokare för det. Snarare tvärtom - det blir bara värre!
Det är liksom som om allt kommer över en på samma gång.. Vissa dagar vill man bara gräva ner sig och försvinna ett tag. Men tur har jag som har en underbar familj och världens goaste dotter.

Jobbigast är nog att jag saknar mamma, men det allra värsta är att jag är rädd för en stor förändring som kommer påverka mitt liv mycket..

Ikväll är det iaf mys med Tom med Idol och tända ljus! Novalie sover sen en stund tillbaka och det gör förhoppningsvis jag med snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback