Myskväll i Gullskog

Idag är en sån där mysig kväll när man bara sitter och gör ingenting. Jag köpte lite nya ljus idag som jag har invigt, och det blev lila blockljus. Eftersom jag tänder ljus rätt ofta fram på kvällsingen så går det åt bedrövligt mycket värmeljus och så då är det bättre med blockljusen! :)

Jag känner mig sådär nu, något bättre är det väl när jag andas men hostan är fortfarande bedrövlig.. Jag ska prova att jobba imorgon så får vi väl se hur det går! Jag tror ingenting jag..


Mina nya fina ljus, med lite guldiga stenar som dekorationer :)




Berit, Barbro och Bengt har flyttat ut ur lådan efter ett antal lyckade rymningsförsök..




Barbro har fortfarande inget hem, är det någon som är sugen på en gosig liten tjej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback